週末株式会社

60歳FIREを目指して,米国株や不動産で資産を築きたい

ハウスクリーニングを依頼 ふたたび

週末株式会社です。

報知新聞社 より

Lars Taylor-Tatsuji Nootbaar、
日本名:榎田 達治の大活躍で
中国に快勝でWBCが開幕しました。

もちろん、大谷翔平も大活躍でした。

さて、第2号物件の退去を受けて、
ハウスクリーニングを依頼しました。
半年前にクリーニングしていただいた
業者さんにお願いしました。

 

台所、浴室、トイレなど

水回りを中心に

クリーニングを依頼しました。

 

現在、電気・水道を

止めているので、

ハウスクリーニングに合わせて

開通を電力会社・水道局に

依頼します。

 

それぞれ電話1本でできます。

 

では、よい投資を。

 

***************

Request for housecleaning: again

Weekend Inc.

With a great performance by Tatsuji Enokida (Lars Taylor-Tatsuji Nootbaar)
The WBC started with a great victory over China.

Of course, Shohei Otani also had a great performance.

Now, after the second property was vacated
I requested a house cleaning service.
I asked the same company that cleaned our house six months ago.
We asked the contractor who did the cleaning six months ago to do it.

So, good investing.

***************

 

Today's Youtube is

www.youtube.com

weekend2019.hatenablog.com

weekend2019.hatenablog.com

weekend2019.hatenablog.com